Domů » Vše o nákupu

Vše o nákupu

Naším cílem je, aby se vám nakupovalo dobře a byli jste spokojeni s kvalitou poskytovaných služeb a produktů. V případě jakýchkoliv dotazů nebo přání nás kontaktujte na +420 777 327 627 nebo elektronicky na original@konsky-sampon.cz

  1. Proč naše produkty
  2. Výběr produktů
  3. Objednávka
  4. Vyřízení objednávky (způsob dopravy, platby a dostupnost)
  5. Reklamace
  6. Proč se registrovat ?
  7. Informace o prodejci

 

1. PROČ NAŠE PRODUKTY?

  • Nabízíme vysoce kvalitní produkty s ověřenou funkčností.
  • Můžete vybírat z uceleného a širokého sortimentu.
  • Za své nesnadno vydělané peníze získáte produkty, které skutečně fungují.
  • Jistota nejnižších cen v EU.
  • U nás naleznete individuální přístup.
  • Zboží doručíme za 24-48 hodin kamkoliv v ČR a SR.
  • Skladování probíhá v moderním zatepleném zařízení, kde je dodržena potřebná teplota pro zachování kvality produktů.
  • Nakupovat můžete také v široké síti našich prodejních partnerů a jezdeckých potřeb.
  • Garantujeme ochotné, seriózní a čestné jednání.

 

2. VÝBĚR PRODUKTŮ

Věříme, že výběr v naší široké nabídce pro Vás bude co nejsnadnější a vždy naleznete potřebné informace ke správnému rozhodnutí. Sortiment je rozdělen do několika kategorií a každý produkt obsahuje základní údaje:

  • Popis
  • Funkčnost
  • Obrázek
  • Návod k použití nebo dávkování
  • Složení a obsah
  • Velikost balení a jeho využití
  • ... a další doplňkové informace

V případě, že si přesto nebudete vědět s výběrem správného produktu rady, neváhejte nás prosím kontaktovat.

 

3. OBJEDNÁVKA

Pokud jste se rozhodli objednat naše produkty, postupujte prosím dle kroků, které Vám bude systém postupně předkládat. Po vložení produktu do košíku můžete pokračovat ve výběru dalšího a nebo můžete přejít k dokončení objednávky. Zde Vás požádáme o kontaktní informace, výběr způsobu doručení a platby. Následně můžete celou objednávku zkontrolovat a potvrdit.

Naší internetovou prezentaci považujeme za velmi přehlednou a srozumitelnou. Pokud přistoupíte k objednávce, buďte si jisti, že produkty opravdu chcete. Vaší objednávku chápeme jako závaznou a dobrovolnou. Vzniká tím z Vaší strany kupní smlouva a její zrušení bude probíhat v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku.

 

4. VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Po odeslání Vaší objednávky Vás budeme kontaktovat na Vás e-mail, ve kterém potvrdíme její přijetí. Objednávky, které obdržíme do 12.00, vyřídíme ve stejný den. Všechny objednávky rozlišujeme dle její hodnoty. Neúčtujeme balné ani další skryté poplatky.

ZPŮSOB DOPRAVY

  1. Doručení Českou poštou jako BALÍK DO RUKY nejpozději do 3 dnů od přijetí objednávky. Výhodou služby je, že v případě Vaší nepřítomnosti na uvedené adrese bude balík uložen na místě příslušné poště k vyzvednutí po dobu 7 dnů.
    • Objednávky do 1.500 Kč bez DPH — poštovné 139 Kč s DPH na dobírku
    • Objednávky do 1.500 Kč bez DPH — poštovné 99 Kč s DPH při platbě předem
    • Objednávky nad 1.500 Kč bez DPH — poštovné zdarma
  2. Doručení Českou kurýrní službou PPL nejpozději do 24 hodin od přijetí objednávky. Zboží je doručováno v pracovní dny, mezi 10:00 - 16:00, den před doručením obdržíte SMS nebo e-mail s termínem doručení. Přesný čas doručení si můžete zjistit na www.ppl.cz. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič.
    • Objednávky do 1.500 Kč bez DPH — poštovné 89 Kč s DPH na dobírku
    • Objednávky do 1.500 Kč bez DPH — poštovné 59 Kč s DPH při platbě předem
    • Objednávky nad 1.500 Kč bez DPH — poštovné zdarma
  3. Doručení Slovenskou kuriérnou službou GLS nejpozději do 48 hodin od přijetí objednávky. Zboží je doručováno v pracovní dny, mezi 10:00 - 16:00, den před doručením obdržíte SMS nebo e-mail s termínem doručení. Přesný čas doručení si můžete zjistit na www.gls.sk. V den doručení Vás bude telefonicky kontaktovat řidič.
    • Objednávky do 5.000 Kč bez DPH — poštovné 3,30 EUR s DPH
    • Objednávky nad 5.000 Kč bez DPH — poštovné zdarma
  4. Osobní odběr v různých pobočkách po ČR a SR. Informace o adresách naleznete v e-mailu po odeslání objednávky.
  5. Doručení naší vlastní přepravou na Vaší adresu. Tuto službu si Vám dovolíme nabídnout v případě, že objem zboží, jeho váha nebo hodnota převyšuje obvyklou míru. Tento způsob dopravy Vám zajistí maximální komfort a pohodlí.

ZPŮSOB PLATBY

  1. Při doručení zásilky balíkem máte možnost uhradit zboží několika způsoby:
    • Dobírkou
    • Platební kartou při převzetí balíku ( platí pouze pro službu PPL )
    • Platbou na účet předem. Tuto možnost doporučujeme zejména ve chvíli, kdy nemáte možnost zajistit si hotovost a nebo nechcete disponovat větším obnosem peněz.
  2. Pokud se k nám chystáte osobně a chcete vyzvednout objednávku v našem skladu můžete využít těchto bezplatných způsobů:
    • Hotově
    • Platbou na účet předem. Tuto možnost doporučujeme zejména ve chvíli, kdy nemáte možnost zajistit si hotovost a nebo nechcete disponovat větším obnosem peněz. 
    • Platební kartou přes PayPal ( Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, Dinners Club, American Express )

DOSTUPNOST

Skladem držíme celoročně téměř 99% sortimentu, proto jsme schopni většinu objednávek vyřídit již do druhého dne. Tuto informaci naleznete u všech produktů. V nejrušnějších měsících se může stát, že budou některé produkty dočasně vyprodané. V takovém případě Vás budeme kontaktovat s náhradním řešením, které si budete moci sami navrhnout. Sklad zásobujeme v pravidelném intervalu.

 

5. REKLAMACE

Naší snahou je maximální spokojenost zákazníka. V tomto duchu přistupujeme i k vyřizování reklamací. Všechny objednávky pečlivě balíme a obsah balíčků vyplňujeme fixačními tělísky. I přes naší snahu doručit produkt bez poškození až k Vám se může stát, že během přepravy a manipulací na poště dojde k poškození balíčku.

  1. V případě, že Vám bude balíček doručen ve stavu, kdy můžete vizuálně konstatovat poškození obsahu ( například mokré dno, velké deformace obalu … ), postupujte následovně - balíček nepřebírejte a kontaktujte nás. Ve velmi krátkém termínu Vám zašleme zcela novou zásilku a reklamační řízení s Českou poštou vyřídíme sami.
  2. V případě, že jste zjistili poškození obsahu až doma po převzetí, neváhejte nás také kontaktovat a popsat rozsah poškození. Rádi Vám nabídneme kompenzaci ve formě vrácení peněz, výměnu nebo slevu na další nákup.

Produkty, které u nás zakoupíte jsou opatřeny českým návodem dle zákonných předpisů. Na každém produktu naleznete datum spotřeby. Garantujeme Vám, že všechny zakoupené produkty jsou v záruční lhůtě a k použití. Pokud plánujete nakoupit produkty na delší časové období, vyžádejte si u nás informaci o datumu spotřeby. Obecně platí, že naše krmné doplňky mají datum spotřeby 2 roky od výroby a ostatní produkty 3 roky a více.

 

6. PROČ JE VÝHODNÉ SE REGISTROVAT ?

Registrovaní zákazníci mohou využívat mnoho nadstandartních funkcí našeho webu. Patří mezi ně například tyto:

  • po přihlášení budete mít dokonalý přehled o stavu všech objednávek
  • můžete si vést seznam oblíbených produktů, což Vám ušetří čas při dalším nákupu
  • po určitých obratech Vás můžeme zařadit do výhodnějších VIP cenových skupin
  • ušetříte čas při opětovném vypisování kontaktní adresy
  • obsah neodeslaného košíku zůstane zachován i po opuštění našich stránek
  • můžete být informováni o zajímavých novinkách a slevách
  • budete mít možnost vkládat komentáře k našim produktům
    ... a mnoho dalších !

 

7. INFORMACE O PRODEJCI

Animal Central, spol. s r.o.
Se sídlem: Březiněveská 134, 250 64 Hovorčovice

IČ: 27927393
DIČ: CZ27927393
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku, vedeným Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 127057.
Registrační číslo provozu: CZ 801204-01

Číslo účtu pro platby v CZK, EUR, USD: 1003772 / 2060
IBAN účtu: CZ42 2060 0000 0000 0100 3772
BIC: CITFCZPPXXX
Účet vedený u: Citfin, spořitelní družstvo, Radlická 751/113e, 158 00 Praha 5

Přihlášení

asas

Přihlášení

Registrace nového zákazníka
Zapomenuté heslo